مورد تائید سازمان آتش نشانی های سراسر ایران 041-33105001-3          041-5975
ما را دنبال کنید
نگاهی بر سیستم های اعلام حریق تسلا
شرکت تسلا در راستای رونق بخشی به تولیدات ملی و در جهت پیشبرد اهداف توسعه کشور عزیزمان ایران از همان آغاز اقدام به تولید محصولات کاملا ایرانی نموده و همین امر سبب گردیده تا ارائه سیستم های اعلام حریق تسلا در سراسر کشور روز به روز افزایش یابد.

شرکت تسلا در راستای رونق بخشی به تولیدات ملی و در جهت پیشبرد اهداف توسعه کشور عزیزمان ایران از همان آغاز اقدام به تولید محصولات کاملا ایرانی نموده و همین امر سبب گردیده تا ارائه سیستم های اعلام حریق  تسلا در سراسر کشور روز به روز افزایش یابد. این شرکت با ورود مستقیم و غیر مستقیم توانسته است در پروژه های عمرانی خرد و کلان اعم از پروژه های مسکونی و اداری ( سازمان دارایی استان آذربایجان شرقی، بانک کشاورزی، سازمان آتش نشانی ، بیمه تأمین اجتماعی، مسکن مهر و ...) خوش بدرخشد.
اکنون به حول و قوه الهی محصولات اعلام حریق تسلا توانسته به عنوان برند نمونه ایرانی جایگاه خود را در میان برند های مطرح جهان نمایان سازد .
با وجود صادرات اندک به برخی کشورهای همسایه یکی از چشم اندازهای این شرکت صادرات انبوه به همسایگان و کشورهای اروپایی در آینده نزدیک می باشد.
سیستم های اعلام حریق خود به دو بخش کانونشنال و آدرس پذیر تفکیک می گردد. این شرکت از ابتدای تولید اقدام به تولید سیستم های اعلام حریق کانونشنال نموده و سیستم اعلام حریق آدرس پذیر این شرکت که هم اکنون در حال طراحی  توسط تیم تحقیق و توسعه می باشد از سال آتی روانه بازار هدف خواهد شد.
طراحی و تولید سیستم های اعلام حریق کانونشنال و آدرس پذیر این شرکت را برآن داشت تا مجهزترین و به روزترین آزمایشگاه را در سطح ایران پایه گذاری نماید تا بتواند مطمئن ترین محصولات را در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار دهد.
امید است با کمک خداوند منان و تکیه بر تیم حرفه ای این شرکت که شامل بخش های ( تولید ، تحقیق و توسعه ، آزمایشگاه، فروش و ...) می باشد بتوانیم یکی از نیازهای اساسی (ایمنی و امنیت ) هم میهنان عزیز را در سرزمین گرانقدرمان ایران تأمین کنیم .
Fire Safety and 5 Fire Safety Innovations in 2016
By connecting to the network and issuing remote alerts, these 5 products promise fewer false alarms.