مورد تائید سازمان آتش نشانی های سراسر ایران 041-33105001-3          041-5975
ما را دنبال کنید
اهداف تسلا

شرکت تسلا در راستای رونق بخشی به تولیدات ملی و در جهت پیشبرد اهداف توسعه کشور عزیزمان ایران از همان آغاز اقدام به تولید محصولات کاملا ایرانی نموده و همین امر سبب گردیده تا ارائه سیستم های اعلام حریق تسلا در سراسر کشور روز به روز افزایش یابد. این شرکت با ورود مستقیم و غیر مستقیم توانسته است در پروژه های عمرانی خرد و کلان اعم از پروژه های مسکونی و اداری ( سازمان دارایی استان آذربایجان شرقی، بانک کشاورزی، سازمان آتش نشانی ، بیمه تأمین اجتماعی، مسکن مهر و ...) خوش بدرخشد.

اکنون به حول و قوه الهی محصولات اعلام حریق تسلا توانسته به عنوان برند نمونه ایرانی جایگاه خود را در میان برند های مطرح جهان نمایان سازد.

با وجود صادرات اندک به برخی کشورهای همسایه یکی از چشم اندازهای این شرکت صادرات انبوه به همسایگان و کشورهای اروپایی در آینده نزدیک می باشد.

سیستم های اعلام حریق خود به دو بخش کانونشنال و آدرس پذیر تفکیک می گردد. این شرکت از ابتدای تولید اقدام به تولید سیستم های اعلام حریق کانونشنال نموده و سیستم اعلام حریق آدرس پذیر این شرکت که هم اکنون در حال طراحی  توسط تیم تحقیق و توسعه می باشد از سال آتی روانه بازار هدف خواهد شد.

طراحی و تولید سیستم های اعلام حریق کانونشنال و آدرس پذیر این شرکت را برآن داشت تا مجهزترین و به روزترین آزمایشگاه را در سطح ایران پایه گذاری نماید تا بتواند مطمئن ترین محصولات را در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار دهد.

امید است با کمک خداوند منان و تکیه بر تیم حرفه ای این شرکت که شامل بخش های ( تولید ، تحقیق و توسعه ، آزمایشگاه، فروش و ...) می باشد بتوانیم یکی از نیازهای اساسی (ایمنی و امنیت ) هم میهنان عزیز را در سرزمین گرانقدرمان ایران تأمین کنیم.

 

نگاهی بر سیستم های اعلام حریق تسلا
شرکت تسلا در راستای رونق بخشی به تولیدات ملی و در جهت پیشبرد اهداف توسعه کشور عزیزمان ایران از همان آغاز اقدام به تولید محصولات کاملا ایرانی نموده و همین امر سبب گردیده تا ارائه سیستم های اعلام حریق تسلا در سراسر کشور روز به روز افزایش یابد.